Skåne

Sorry alla för dålig uppdatering, men jag har som sagt varit bortrest och det jag därför varit svårt att få tillgång till dator och internetuppkoppling. Väldig ofta under min tid vandrandes här på jorden har jag varit i Skåne för att hälsa på min släkt. Vi brukar bo hos mormor och träffa kusiner. Men denna gången var det annorlunda. Det var nämligen första gången jag var i Skåne sen jag blev sjuk. Eller rättare sagt sen jag är påkommen sjuk, upptäckt eller vad man väljer att kalla det. Alla klagade hela tiden på att jag åt för lite. Men jag åt ibland mer än matschemat säger. Vad fan alla bar ser maten som ett problem, men problemet är att jag mår helvetes jävla dåligt. Både psykiskt och fysiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0