Min höst dag!

Hej på er där ute i vida världen!
Dagen började med en flottig omelett med salami jobbig,jobbigt. Sen bar det av till en kompis jag känt sedan jag föddes. Mycket trevligt. Vi tog en promenad i det höstiga vädret det kändes riktig skönt för lungorna. Jag känner mig alltid så tantig när jag nämner sånt här men alla röda och gula löv är så fina.
Lunchen byttes ut mot en cheesecake och lite choklad.
En underbar vän till mig kom på middag det blev mer mat än mina föräldrar krävde men hon sa att jag egentligen hade kunnat äta lite mer. Sen blev det kladdkakan igen, kan den inte ta slut snart?
I morgon är det vägining och jag börjar bli nervös eftersom jag anar att jag gått ner igen. Jag vill inte läggas in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0