Matmatmatmatmatmatmatmatmatmatmatmatmatmatmatmatmatmatmatmatmat

Vilken dag!
Jag har varit i stan men det är inte det viktiga idag. Jag och min kompis åt på jensens böffhus. Ni vet den där 49kr kycklingfilen, men eftersom jag visste att det var alldeles för lite för mitt matschema så tog jag en 250g kyckingbiff och åt upp allt + all sås. Sen var det smakprov i Nordstan där blev det en sharon frukt en bit glass och stekta äpplen med vaniljsås. Såklart var jag tvungen att köpa mellanmål till tåget. Jag köpte en morotskaka men fick bara i mig halva. Sen var det såklart middag hos mormor, herre gud vad mycket dem tvingade i mig. Till kvällsmål var jag tvungen att äta 2 pepparkakor ett glas oboy en appelsin och en rad med 70% choklad. Fan,fan,fan vad jag har ångest.

Sitter inte må min dator så dock blir det inga bilder, men skall försöka lösa detta så fort som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0