mat,mat,mat och mera mat

Okej jag skall berätta om min dag efter det omskakande besöket på BUP. Mamma sjussade mig till Frölunda kulturhus där vi trodde det skulle hända en massa kulturella saker, men det gick inte som vi hade tänkt oss. Så vi tog bussen in till Världskulturmuseét lunchen bestod av en krämig broccolisoppa till förrätt och en gryta med ris till huvudrätt. Den inehöll någon friterad ost. villlke gav mig ångest. Men som tur var hade jag min vän där som sa att  jag egentligen skulle ätit mer, då känndes det lite bättre. Vi köpte sedan en kladdkaka och en morotskaka som vi delade på.
Visst ser det grått ut på bilden men idag var det ännu gråare och ännu regnigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0